close

传闻市桥有间批发市场有好多纸买,甘我地就一起身就出发去一探究竟

而当我地千辛万苦去到传说中既【交通大厦】既时候~~我地霖住已经系成功左一半啦

点知世事就系甘难预料架啦!问dd间野点去距居然5复我!问lili又讲得5清5楚窝

无办法啦~~一场黎到,唯有周围稳下啦!

就系甘我地就系果度徘徊左足足成几粒钟!只脚就快断甘制。。。好累啊!

但系稳左甘耐都5发现边条巷一转入去就有好多零食。好多电器就见~~

好郁闷啊~~行行下就行左去星海公园

果度好多出口啊!本来霖住系星海公园度兜翻出去交通大厦果边既~事关我地条条巷兜下~盲摸摸兜左去5知边度

偏偏我地兜左几个出口都5岩。。。累上加累

真系罗苦黎辛咯。。囧ing

百般无耐之下。返程算数

结果去左信和一尝购物既痛快!讲得痛快梗系有痛又有愉快啦

买左好多野食。后来我地发现我地买既都系d无谓既野。

即系可有可无。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。囧

arrow
arrow
    全站熱搜

    smileYY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()