close

明明今日休息~~但系琴晚都系要为左作业坚持到最后~~

事关惹火左亲爱既miss!搞到相约3点见。就系甘

我地班个个都要赶作业就系为左不见不散。。

真系你话miss几甘伟大~~画住油画等我地。你都米话小野~~

好羡慕啊~~我都识画画就好啦。。。

3点即将来临既时候~我特登重启左部机上翻个q霖住交作业

点知世事就系甘架啦~~

依个时候miss已经消失左啦~哎。。无计啦

于是我用个ppt整理左d作业~发比miss

而依个时候。。已经系凌晨4点几啦

我都仲未冲凉!囧ing。。。。个个都已经训得不亦悦乎啦~我居然仲未冲凉!!

搞得黎都成5点啦~~d眼膜足足摆左系台面成几粒钟

我简直怀疑距干左未!好彩~~仲用得!效果都几好

起码今朝起身既时候觉得个黑眼圈确实系无左甘严重

而且我先训得个5个几钟都甘精神

可见真系帮我消除下些许疲劳

当然~~如果可以成个黑眼圈去得晒甘就正啦!!

-------------

起左身之后就见倒dd条短信啦~~【我去左冷静啦~我无事,5使担心】

郁闷ing。。。我仲以为距会同埋我一齐翻屋企添!点知我都未起身就已经比距抛弃左啦

哎。。失望ing

我点解想翻屋企??翻去做咩??我自己都5系好知~

或者纯粹就系想见婆婆最后一面啦。。。。。。。。。。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    smileYY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()