close

琴晚睇果粒橙打机打到都5时间!搞到只眼累到痛先训得着~~

都5知点解距甘劲~我搞5掂啊个滑浪风帆据竟然轻松过过关!

搞到我鬼甘兴奋!又望多距两眼~~就甘时间就不知不觉甘流逝左

知道娘亲打电话黎我先起倒身~~啊娘话距签收左对烂鞋要罗相机影证据叫卖家退货~哎。。又会甘5小心都有既~

早就叫距签收一定要拆开黎睇下架啦!

无办法啦~唯有过去帮距影翻辑近照啦~~

望望个钟!天啊~竟然差5多成点钟啦!!5怪得我甘肚饿啦!!即刻周围望下有无野食~

等我仲以为妈子今日食饭5叫我地就走埋添!甘紧要

后尾见倒个手机通锁匙都仲系度先后知后觉甘知道原来妈子又训翻

都5知妈子究竟食左未既~竟然甘无声无息

arrow
arrow
    全站熱搜

    smileYY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()