close

朝早迟左起身~大佬自己走左去上学先

虽然5怪得距~但系都系觉得好似比人抛弃既感觉甘!好5舒服

去到课室~先知道原来我地班先得我1个去上课!依种感觉更加强烈

仲要好454~个个都关机!!!!过分啊

剩得柔玲1个复我信息~但系都5系黎上课既!5舒服又5黎~~~

终于挨到放学~点知罗左饭翻黎既时候又见倒行得好样衰既扒神!!!讨厌!!!!

话比大佬距地知~点知仲要大声同距挥手say hi!搞到我要逼于形势同距hi~真系超级讨厌!!!!

先岩食完饭就又话要唱歌~甘米去咯

见个大佬同个妹都去左咯~见罗迪又出门口~又听到晓菲把声

以为距地个个都走啦~甘就去稳超燕一齐去啦

点知居然剩得我同超燕&罗迪!3丁人!!有无搞错啊!又系甘!!已经一而再再而三架啦!搞到真系无咩好心情

仲要后尾比我知道距地琴晚同啊强庆祝生日!成班人去打边炉!我竟然全不知情!就算我无上q~距地系记得我既话都会讲声我知啊

我居然依家先知!仲要集体夹埋5去上课!成班得我1个去上课!衰到4!!!!!!

仲要话今朝继续去食埋琴晚未食晒既野

有无搞错啊!就算我5系同个班既感情好好都5至于甘挂!甘比人忽略既感觉真系好难受

仲话【奔跑】窝~讲到几有激情甘!我剩系觉得越黎越down~~咩心情都无晒~

真系好想翻屋企冷静下啊~起码系屋企既日子系开心既~

反正今晚又无水~我5想晚晚都要好伟大甘让晒距地冲先!自己等到成点钟先冲凉~仲要比人话我懒5去冲凉

仲要话我自私!剩系霖自己!!正1衰人黎架!!!憎4lili啊!!!!! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    smileYY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()